Isnin, 20 Jun 2011

siapa ada blog dia kool

Aku dari kecik lagi memang cita-cita nak jadi kool. Masa sekolah rendah aku tak kawan dengan budak perempuan. Kool la katakan. Bila sekolah menengah,aku start layan muzik. Time tu orang mana kenal Green Day,Weezer. Masa aku tingkatan 4,aku belajar main muzik. Kalau dah pandai nanti baru boleh berlagak!. Kat U, aku join band, jadi tukang ketuk drum. Tapi ada pulak orang cakap drummer ni tak kool. Fcuk!. Petang tadi aku lepak dengan Apih Karim. "Mu kene wat blog k,baru kool!!" ,kata Apih.Heh. Lepas ni kalau tak kool jugak tak tahu la.



p/s: follower pertama akan dapat hadiah rokok sebatang.

4 ulasan:

  1. bak sini rokok. hahahaha

    BalasPadam
  2. proses mengepost mengambil sedikit masa.harap bersabar!!:)

    BalasPadam
  3. ceh. nama aku jugok naik.

    BalasPadam
  4. yakk..start berblog pulok..haha

    BalasPadam